Issue- en crisiscommunicatie

Wanneer een organisatie wordt geconfronteerd met een issue of crisis, staat het vertrouwen in de organisatie onder grote druk. Communicatie is vaak een middel om zowel intern als extern duidelijkheid te scheppen. Vaak is zo'n situatie ook een kans. Reputatieschade manifesteert zich doorgaans na een gebeurtenis. Door snel en doeltreffend te handelen, kunnen we zelfs de vertrouwensrelatie met de omgeving versterken. Wij staan klaar om hierbij te assisteren.

In- en externe communicatie, woordvoering en reputatiemanagement

In diverse branches acteerden wij op het vlak van communicatie. Van een grote organisatie in de jeugdhulpverlening tot aan een stedelijk museum en van de bancaire wereld tot die van het betaald voetbal. Wij vervulden er met plezier en succes een tijdelijke of semi permanente rol op het gebied van in- en externe communicatie, woordvoering en reputatiemanagement.

Wilt u verkennen wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op en check onze beschikbaarheid!